My Sweet 16

Vill säga TACK till Malin som skrev ett sött inllägg där hon grattade mig, riktigt snygga bilder också!! :D haha
Och sen vet jag inte vad jag ska skriva ;) vill tacka alla som grattat mig,...och sen vill jag tacka kungen som ...näe där skojade jag till det lite ...!

Idag är det söndag, om ni inte visste det ;) Och då ska jag träffa Elin en liiten snabbis, ut med hundarnna :) Sen ska jag äta tårta också, eftersom jag firades så pass sent idag så äts det imrgon istället :D Som om jag fyllde år imorgon också, göttigt!! (Y)

Mitt minneskort gick sönder till mobilen för några dagar sedan, så allt som fanns där är borta..men egentligen så var det inte så jäättemkt, förutom filmerna från Idol 2009 Globen, men har över 300 foton där så tar det som en liten tröst :D

Är fortfarande förkyld, men det är i alla fall bättre än vad det var för kanske 2-3 dagar sedan,..blääääe (kräkningsbokstäver) ni fattar inte -.- eller ? :) nej!

Aja, har laddat ner alla låtar ifrån melodifestivalen till min mobil (har fått ett nytt minneskort) så sitter här och kommer säkert inom några dagar ha sönderspelat låtar, men vem bryr sig?? :) Godnatt patetiska blogg

Kommentarer
Postat av: emelie

inte tack till mig då som sjöng här (på engelska!!) på din blogg ? :S ;O <3

2010-03-07 @ 09:57:53
URL: http://itsaboutemelie.blogg.se/
Postat av: emelie

Jaa ;) såg att du skrev det. Men du skrev: Vill säga TACK till Malin som skrev ett sött inllägg där hon grattade mig,och tack alla andra som skrev grattis :/ men du skrev inte tack till emelie som sjöng för mig , hahaha XD :( :( :(

2010-03-07 @ 13:21:19
URL: http://itsaboutemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0