1 mars







Dagens humör:
Bra =)

Dagens mående: Jag mår jättebra!

Dagens borde: Jag SKA städa mitt rum, riktigt snyggt ska det bli

Dagens frisyr: Uppsatt i en slarvig toffs

Dagens smink: Inget smink

Dagens klädsel: Mjukisbyxor och e stor t-shirt

Dagens planer: Hemma och städa, bara glassa

Dagens materiella vill ha: Hårfärgning + min födelsedag

Dagens fundering: Hm, ska jag städa rummet nu?

Dagens beroende: Sibels låt ”stop” riktigt bra!!!

Dagens tråkigaste: *Hemligt* !!

Dagens längtan: Dagens superlängtan: En header!!!!! Men det kommer inte ske idag dock

Dagens tidning: marthunee magazine

Dagens låt: timoteij ”kom” tyckte den var riktigt bra.

 




bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0