Svar på frågestuden?

Hej, har nu varit i skolan, och kan säga att det var en ganska slapp dag..Först så skulle vi ha svenska, men våran lärare, Kina va sjuk. Så istället hade vi en vikarie som hette Joel :) Efter det hade vi No sen Matte och efter det lunch., det blev raggmunk m. skinkfräs!! :( hatar raggmunk..

Aja, efter lunch gick Jag,Emelie, Malin och Elin hem till Malin..vi tog lite choklad cigarrer? :) Sen efter det bytte vi om och gick tillbaka till skolan då vi hade idrott  och sen slutade vi! :) Vi skulle egentligen också ha haft musik men han har slutat nu så..jag vet inte riktigt vad som händer med musiken än men vi får säkert tillbaka Maja :P

Men frågestunden svarar jag på ikväll, får se om jag hinner i alla fall, men egentligen..varför skulle jag inte hinna? Så, jag bestämmer ikväll!! :D Ses..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0