Skillnad? Nej skulle inte tro det!

Själv så tycker jag att det är extremt töntigt! Egntligen så är det absolut ingen skillnad på om man e kille eller tej, som vissa tror. En del tycker att tjejer tex inte får hålla på med motorsporter eller någonting "som killar håller på med", och andra kanske tycker att det fakstikt inte spelar någon roll vem det är som gör vad. 

Det jag blir irriterad över med vissa tjejer, är att bara om man åkte hem till en annan tjejkompis så ska en anan tjej bli jättesur, som om hela världen hade gått under. Men om vi tänker oss en sådan situation fast med killar istället för tjejer, hur hade det sett ut då?
Skulle knappast tro att de sitter inne på msn eller någonting liknande och berättar, de hade väl träffats eller ringt. 

Visst, bakom en dataskärm kan man låta riktitg uppkäftig och tuff, men när det kommer till välkligheten? näe, då går det inte lika bra. 

Jag tkr inte att en sådan sak ens ska uppkomma, det e barnsligt och riktigt onödigt. Livet fortsätter dag efter dag efter dag! Varför så brottom om just en specielll dag då?

Man ska ju väl också kunne diskutera om en sak utan att man direkt bara sticker? 

På den senaste tiden har jag övertalat mig själv att hedanefter så ska jag berätta 100% vad jag själv tycker, ska också säga exakt vad jag tkr om saker, vill inte säga en sak som jag egentligen menade. 

Denna blogg skriver jag i enbart för att skriva av mig och för att skriva exakt hur jag känner och tycker, inget annat!!


Det här är ett stor " oh no" i min värld!! Kommer ni ihåg mitt nyårslöfte?? Att inga töntiga (måste tiillägga) "tjej bråk" får påvärka mitt pluggande i skolan!!



Skönt, nu har jag tömt min hjärna här i bloggen....inget ont som ögat kan nå :) <---ja, det e en glad gubbe, tacksam för att ha fått det sagt, nu kan jag äntligen få ett leende på läpparna!



Kommentarer
Postat av: Emma

håller med dig, hänt mi oxå

2010-01-06 @ 12:03:11
Postat av: Anonym

<3:D

2010-01-06 @ 15:19:19
URL: http://marthunee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0