Posetivt inlägg för att visa att jag bryr mig!


Ibland kan det bli så att man börjar bråka och det går inte att stoppa, men hur länge har vi varit kompisar? Jo sedan 4 ungefär? Och det måste ändå vara ett tecken på bra vänskap, eller har jag fel om det också?

Om jag nu ska vara riktigt posetivt så ska jag berätta allt jag tycker om dig. Du är en riktigt bra vän,när vi väl e vänner, du är generös och bra på att lyssna på problem. Du bjuder ofta på godis, tex då du köpte den där Paradis chokladen, så bjöd du. Du gillar att kramas har man märkt, haha lite udda att ta upp men det tycker jag är roligt :) Du gillar också det jag gillar vilket är att busa, .....bara jag säger mikro+tidning så tror jag du förstår exakt vad jag menar, och om jag säger vattenkran+piren=killarna får torka upp, så förstår du nog också? ;)  

det finns så mkt posetivt att berätta, men frågan är om du accepterar det här inlägget och förstår att jag inte drekt har lust att tjaffsa om detta?Du kan i alla fall på något sett bara visa att du läst detta och kommenterar eller skriver någon annan stans..tacksam för det här är mitt försök på en bättre fortsättning..♥


Kommentarer
Postat av: Malin, vad annars? ;)

Vattenkran+skäret faktiskt men ändå :)

2010-01-07 @ 23:43:59
Postat av: matilda

sv: taack hoppas jag får en liknande frisyr! har ju ganska tunt hår och det lär ju inte bli likadant som dom har :(

2010-01-08 @ 00:06:29
URL: http://itsmatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

heh, har piren på huvudet, men aa..vattenkran+skäret!! :D

2010-01-08 @ 00:51:41
URL: http://marthunee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0