in the night i hear them talk

Nu är jag redo att gå och lägga mig..eller snart :)                                                                                                     Sitter i alla fall och lyssnar på Kanye West-Heartless, har hört den ett antal gånger nu, men tycker att den är bra! Imorgon blir det väl mest att glassa lite, haha ;) Nejmen haringa direkt planeringar :P Hade tänkt att skriva ner lite låtar som jag tycker är bra här:

Shakira-Men in this town
Hinder-Lips of an angel
Fort Minor-Where'd you go
Justin Bieber-One time
Britney Spears-Everytime
Flipsyde-Someday
B.A.R-Synd att du är så söt(original)
Billy Talent-Surrender
Markus Fagervall-Close but no cigar
Dima Bilan-Never let you go 
Dima Bilan-Belive

En del utav de låtar jag tycker är bra :) Men kommer inte att uppdatera mer ikväll, men Natti Nattie cutie<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0