Härligt värre !!

Sitter här nu och känner mig riktigt ren! Har nybäddat, duschat och fixat om i mitt rum, riktigt härligt :) 

Just nu njuter jag bara av de sista dagarna innan skolan början igen. Kan erkänna att det kommer bli ganska roligt, är inte direkt rädd för att komma tillbaka ;) 

Idag när jag var ute med min bedårande hund tillsammans med Tobbe och mamma, träffade vi på ett gäng småpojkar. De var kanske 8-9 år? När vi gick förbi dem så sa de lite deskret " Vi kastar snöbollar"

Först tyckte mamma att en iskocka nästan träffade Agaton, men tänkte inte så mkt på det eftersom den inte fräffade. Men när jag tittade bak så såg man att de gick efter (oj vad rädd man blir över en ett åring kommer efter en) Jag och Tobbe stannade och väntade in töntarna som gick ascoolt mot oss, och de kastade snö på Tobbe, aja..sen gick vi vidare. Och eftersom vi är så jävla snygga så fortsätter självklart töntarna att gå efter. Men sen när vi en en gång stannar så ser vi två utav tuffingarna komma emot oss. Tobbe kutade efter dom och lika snabbt vände de så kallade "Tuffingarna" och sprang som om de brann eller nått!! :'D hahahaha, sedan så skrek de " Fuck you" på oss :( Buhu!!

Haha, har inte riktigt varit med om en sådan rolig promenad XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0