Godmorgon! :)

Kollade in mitt förra inlägg och såg att jag hade en riktigt fin stavning, kunde inte ens stava till Timberlake... Men aja ;)

Idag ska jag mest glassa lite...och ska sedan åka iväg och kanske köpa någonting, vem vet vad? ;) haha
Imorgon är det dans, och då ska lemshaga akademi komma till vår snyga skola och dansa med oss i vår idrottshall :P Det blir bland annat vals, bugg och foxtrot :) Igår våfflade min pappa heela mitt hår så ja ser ut som ett troll:) Jättesnyggt tyckler jag iaf :)♥ 
Det kommer att bli mer uppdatering under dagen så, hare gött och försök att inte ställa till med någonting nu!!

Kommentarer
Postat av: Kalas

Mer uppdatering under dagen.. jaaa

2010-01-31 @ 21:49:47
URL: http://kalaspuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0