SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN!

några tips på hur man ska övertala sina föräldrar att få pierca näsan/naveln/läppen/mouche? hahaha.. fast dina föräldrar kanske inte var så svåra att övertala?
jag skulle aldrig få.. vill ha mouche på övre eller undre högersidan :D
Svar: Du skulle kunna tjata lite extra på dom, men inte det fungerar kan du ju ta reda på så mycket som möjligt på nätet och sedan tala om för dom om tex läknngstider och sådant, du kan också kolla vart någonstans man kan göra en sån piecing du vill göra och priser, sedan kan du ju berätta det för dina föräldrar..då kanske dom märker att du visar intresse vilket kanske gör att de tror att du är redo för en piercing? :P:)                                                                                                                                                                                                                                                      Får du många frågor på dina frågestunder? :) hostXD Svar: Jodå, är ju uppe i elva kommentarer nu, men vet inte om man kan kalla det mycket kommentarer? :P                                                                                                                                                                                                                                                       Hur många år är du och vilken klass? (: Svar: Jag är 15 år gammal och blir 16 i mars :) Går i 9:an.                                                                                                                                                                                                                                                  
vad är ditt favoritämne i plugget & varför ? :)
Svar: Mitt favoritämne i skolan är just nu Idrott faktiskt, tycker om att röra på mig så ;)                                                                                                                                                                                                                                                                                          Har du bestämt vilket gymnasium du ska välja som första val ? Svar: Jag vet inte exakt, men vet i alla fall att det blir antingen någonting med Djur med inriktning "Sjukvård" eller frisör :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Har du piercat naveln? När gjorde du det? Gjorde det ont? Vart nån stans tog du det isf? Är smycket fint? Kan du inte lägga in en bild? En bomb mee frågor men det är bara bra :') Svar: Japp, jag har piercat naveln! :) Jag gjorde det den
29/12-09 om jag ska vara exakt. Ja, jag tyckte att det gjorde ont och jag tog det på Östermalm och nej, jag har inte lust att lägga upp en bild på den här i bloggen! :)                                                                                                                                                                                               När du spelar kort, vad för slags spel spelar du då för slags kortspel ? Någon favorit spel-lek? Svar: Hehe, rolig fråga ;) Nejmen när jag väl spelar kort blir det " Skit gubbe" eftersom det är den enda leken jag kan på kort :P                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Haru nått djur vad i sånna fall? : p Svar: Ja, jag har en hund och en katt :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Vilka är dina favoritbloggar? Bästa film du sett? Lägg upp fler bilder på Idoool! Vill se ;D Svar: Jag har nog ingen speciell favorit blogg :P Men den bästa film? hmm..asså jag har ingen aning, jag tycker om så många filmer..men tyckte om " I taket lyser stjärnorna" när vi tittade på den på bio :D                                                                                                                                                                                             Har du varit på idol? Vilket progam? altså finalen eller någon annan fredagssändning?
Vem röstade du på? Var det rät som vann? Vart satt ni(om ni va på finalen i globen) ? Tacksam! =)
svar: Jag var på själva finalen av hela progtammet i globen :) Jag tyckte mest om Erik Grönwall men Calle var också bra :) Så jag tycker att det var rätt som vann, helt klart!                                                                                                                                                                                                                                            Om du går in på en godis affär, har du någon speciell godis "favorit" då ? Vilken i såfall !! Svar: Jag kan säga att jag absolut inte skulle gå mot lakrits hyllan i alla fall, men mina favoriter är nog salta och söta godisar och choklad såklart :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Tack för alla kommentarer!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0