Detta år, det vill säga 2010

Shiiiit vad tiden har gått fort, först så började man i 9:an, sedan en dag senare så är det slutet i terminen och snart är det föralltid slut på grundskolan, läskigt. Tänk att aldrig få träffa sina kompisar som man har gått med under de senaste 6 åren, och en skola man känner alla lärare på och alla vet vem man e, senare kommer man till en plats där ingen vet men nån är,..egentligen lite skönt att få mer vänner men jag kan i alla fall säga att jag självklart kommer sakna mina vänner, kan iaf inte säga att det kommer bli skönt att slippa allt och alla.

Under denna termin kommer jag endast tänka på skolan, höjnind och behålla mina bra betyg. Inget bråk eller larviga beteendet kommer nu att påvärka mig!!.....Ska försöka i alla fall! Det är mitt nyårslöfte man man säga :P 

Har skrivit ett sms till två utav mina kompisar...får se när de svarar!!! grrr ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har svarat!! Grr, puss påre!

2010-01-03 @ 00:41:09
Postat av: Anonym

Hehe, puss<3

2010-01-03 @ 00:44:21
URL: http://marthunee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0