Är hos Elin

Nu är jag hos Elin, vi har varit hos mig för att hämta mina saker,ska sova här :)
Vi ska titta på en thriller som heter "Funny Games" och den sägs vara jättebra!

Igår pratade jag, Malin och Elin om att vi skulle göra någonting idag, men så blev det inte så nu sitter bara jag här. Elin skulle passa hundarna, men eftersom jag hjälpte till med att gå ut med dom och så bor jag så nära så gick jag bara rätt över.....men en annan dag gör vi alla nåt :D

Idag är det lite slapp slit som gäller, det e liksom inne nu XD verkligen! 

Vi e inne på msn också, men den jäveln vid namn Christoffer som vägrar att svara på när vi vill sätta på hans webbcam..så dryg man kan vara...

Jag har lösenordsskyddat min blogg för att jag vill skriva mer privata grejer och lite mer sanning!

Hade tidigare idag en liiten konversation med David:


Du har precis skickat en vibb.

Fly like a BUTTERBALL, Sting like a FLEA säger:hej

Martina säger: vad gör du?  e du afk lit? lite* ?

Fly like a BUTTERBALL, Sting like a FLEA säger:, jag ska på innebandy. vi syns runt 10 kram o hej. sorry för att jag var afk. mat

Martina säger: SYNS VI RUNT 10 ?

Nej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0