20.05

Nu håller jag på liite med en svenska uppgift, där man ska översätta en norsk text :P det går väl lite sådär eftersom jag alltid går in på massa andra saker, såsom facebook och massa bloggar... Men iaf ;)

Har idag gått i skolan..som vanligt..och det hände egentligen ingenting speciellt förutom att Emelie och Malin gick till datasalen för att få tag på Joel kinnamans föräldrars nummer, så efter att de hittade deras nummer så försökte vi ringa,ringa,ringa och..ja..ringa! Nejmen sen när vi testade att ringa pappan så svarade han och han loovade att Joel skulle ringa upp Emelie, så nu är frågan...HAR HAN RINGT EMELIE ÄN???!!!! :D 

Efter skolan så åkte jag och Emelie hem till Malin, medan Elin åkte hem. Där så försökte vi ringa runt till flera kändisar, som bland annat Erik Grönwall, Jane timglas, Joels pappa(IGEN), Joels mamma, Mattias från EMD, Rabih Jaber m.m

Men vi fick inte tag i så många, men är glad för Emelies skulle att hon funnit sin svärfar i alla fall :):):) grattis<3

EMELIE ♥ JOEL = SANT

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack du :)!

Det är bara bra med mig. Hur är det själv? :)

2010-01-26 @ 20:34:54
URL: http://miiaa94.blogg.se/
Postat av: Mia

Härligt! :)

2010-01-26 @ 21:52:03
URL: http://miiaa94.blogg.se/
Postat av: C a s s i e

ahmajgad! jag e inte den enda tonåringen som gillar joel kinnaman längre! tjoho!

2010-02-02 @ 19:12:28
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0