Skriv om GRATISBIO och vinn 500 kr hos Nelly.com

Jag har nyligen blivit medem på Gratisbio där det just nu pågor en tävling där man kan vinna 500 kr om man skriver om dom på ens blogg. Registrera dig du också och få 50 poäng direkt, det är 100% GRATIS!!!!  Om du blir medlem redan idag, så har du chansen att få hem presentkort, biobiljetter samt tidningsprenumerationer, det enda du behöver göra är att registrera dig och börja skaffa poäng! 

Hur skaffar jag poäng?
Det finns flera altenativ för dig om du vill skaffa poäng snabbt och roligt. Du kan bland annat besöka hemsidor, delta i olika tävlingar osv. Du kan också tjäna ihop poäng genom att bara vara aktiv på sidorna.

Ifrån vilka affärer kan jag få presentkorten ifrån?
I över ca. 90 butiker finns det presentkort att hämtas ut på, och det är varierande på vad man kan få. Som tex. Kläder, leksaker, bio biljetter, mat, resor m.m  
Några utav butikerna är DinSko, OnOff, H&M, GinaTricot, Kicks, Hemtex, Siba, Osv...

Bli medlem på gratisbio genom mig och få 75 välkomspoäng genom att klicka HÄR!!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrica

SNYGG BLOGG!! Ska registrera mig på gratibio :)

2010-02-15 @ 17:20:12
Postat av: Ingen blogg, men mitt naman är Anna :)

Cooolt, ska pröva registrera mig :D:D

2010-02-15 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0