Seeg uppdate!!

Jag är medveten om att jag inte har uppdaterat på en dag nu, men har faktiskt en anledning till det..
Jag har varit med Elin, och sov hos henne igår till idag då..så hade ingen direkt lust med någon uppdatering då ;)



Idag var vi och badade på gustavsbergsbadet och det var roligt :) Det vi gjorde mest var nog att åka med ringarna och så.. 
Det finns lite olycksrisker när man åker i sådanna saker, först så åkte Elins ring in i min, eller så åkte jag in i hennes?? Så min näspiercing tryckts in emot huden i näsan (om man kan säga så), så jag började blöda jättemkt näsblod, och sen så slog jag också i huvudet under den roligt färden..men ska man ha lite roligt så får det göra lite ont..typ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0