Loooooooov!!!

Änligen, !! Det är så himla skönt med lov nu, att bara få sova ut!! Sen fyller jag år också på lovet, så det kommer att bli lite extra roligt :D

Idag hade vi ett Engelska prov, som gick bra, hoppas ja ;) Och en spanska redovisning utav en person, jag hade Pablo Neruda...Aja, det gick också bra! Så..ja..

Juste..vi hade också en brotävling, då Min och Elins bro gick till en så kallade Finalen? Och den höll utan pelare också, vilket var lite coolt eftersom jag trodde först att den skulle gå sönder, men det gjorde den tydligen inte :) Stolt!*

På lovet, vet inte riktigt vad som kommer att hända faktiskt, men kanske ska åka och bada, träffa kompisar(?) och kanske träffa Emma, men det är bara om hon kommer ner till Stockholm såklart, vilket jag hoppas!!!!!♥

Men ska snart gå och knyta mig....haahahahahhahhahahxp ...nejmen ska snart sova, men jag skriver mer senare idag då, klockan är trots allt bara 00.24 ;)

Godnatt!!•

Kommentarer
Postat av: Emma Hansson

hoppas jag kan komma till stockholm :D<33

2010-02-28 @ 03:03:31
URL: http://eemmahhanssonn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0