Här igen ..

Igår kväll var det dans på Hemmesta skolan, det var roligt tycker jag ;) Men idag när jag vaknade var jag riktigt trött och orkade verkligen inte gå upp..

Idag i skolan vare som varje onsdag, asså inget speciellt.. Men på slöjden så bestämde jag och Malin att vi skulle göra ett varsitt armband, så vi får se hur resultatet blir :) Efter slöjden följde jag med Malin, Jenny och Matilda till deras bild lektion med deras klass och var med på den. Sedan efter deras lektion så slutade dom så jag och Jenny följde med Matilda hem :) Fick också två jäättesnygga bilder på Justin Bieber utav Matilda ♥

En liten rolig sak är att jag och Malin tyyyp är kusiner :D

Kommentarer
Postat av: Celine

Fin blogg!

2010-02-04 @ 18:54:50
URL: http://celinereinholdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0