Den här dagen har varit lugn och skön samt rolig...

Kommer att lägga upp lite bilder sen, känner att det är roligare med bilder än text just nu,..

Men i alla fall, så började dagen med att jag gick upp 07.00 och gick ner för att äta frukost, vilket blev en limpmacka med oboy. Sen började jag ta ut mina flätor ur håret så jag fick lite lockigare hår. Sedan sminkade jag mig och så, sen satte jag på mig kläder och sedan gick jag till bussen!

I skolan, som började 08.20 så trodde jag att vi skulle ha en brotävling, men nej då vi Sia(stavning?) sjuk och då skulle det inte bli någontinig med broarna idag!!!!! Grrr

Sen efter Matten som vi hade då da, så blev det svenska nationella prov och jag berättade och sammanfattade för Kina om vad vi hade hört. 
Efter svenskan hade vi So, och då klistrade jag in bilderna ifrån religionen Islam, så det va en ganska lugn lektion..:)

Sen eftet soooo:n så vare llunch, och det blev köttfärsslimpa med potatismos, samt pizzasallad, det var faktistk gott ;) Juste..glömde att jag tog hårt bröd och mjölk till också ;);) hehe! 

Efter lunchen så hade jag slöjd och då försökte jag och Malin fortsätta med våra armband. Så det är vad jag gjort idag i skolan.

Sen när jag kom hem så tittade jag i brevlådan och där låg det ett tjockt vitt inslaget kuvert till mig. :D Har inte öppnat det än, men vet nog att det är en film som min mamma hade beställt hem åt mig för ett tag sedan. :)

Lägger som sagt in lite bilder sedan!! :) om jag har tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0