Världens sötaste bild!!


(Om ni som är med på bilden inte tycker om att den syns här, skriv det direkt när ni ser detta!!)





Tycker om den här bilden, hittade den faktist när jag kollade igenom alla mina bilder. Den togs en fredag, kommer inte ihåg datum(??) men i alla fall!! Vi hade det riktigt roligt, och vi åt oxfile och myste galet med 1,5 kg godis XD det kan inte bli bättre? eller? Aja, vi kollade senare på kvällen, eller natten?? På saw ll men inte så länge eftersom vi var såå trötta ;)
Tyckte verkligen om den kvällen :D Hoppas att det kan hända lite oftare bara, skulle vara roligt. 

Det planerades att vi skulle göra någonting imorgon, eller inte planerades, vi pratade om att göra någonting, men det blev inte så..men en annan dag är jag ganska säker på. :)
Aja, bilden är suuuupersööt och jag älskar personerna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥ Okey förutom den blonda längst fram, det e jag XD MEN ÄLSKAR MIG OCKSÅ FAKTIST SÅ, ALLA !!!♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha tack :)

Nog kan jag ha det, bara du ställer lite frågor så ;)

2009-10-30 @ 00:33:14
URL: http://miiaa94.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag älskar dig martina!!!!!! <3 <3

2009-10-30 @ 08:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0