Idag

Heej, har kollat färdigt på idol och eftersnacket. Tyckte det var synd att Erika åkte ut faktist, ville hellre ha ut Rabi. Han var inte alls bra. ↓

Ikväll kommer jag mest bara kolla på film och ligga i min säng, troor jag ;) Jag är förkyld också, så orkar inte göra så jättemkt, jättesnorig, ovanligt seg och ont i halsen.

Usch, snart är det skola också, eller så farligt är der egentligen men jag vill sova ut känner jag bara, men snart är det väl jullov? XD, hehe ;)


Vad har hänt mer idag?

Ja, idag har jag bland annat varit ute med min hund Agaton, tillsammans med min brorsa Tobias. Jag var också med min mamma och köpte ett var Uggs, bruna och fodrade, jättesköna! Känner att det är dags att ta fram lite varmare kläder nu faktist. Jag har också fått en ny jacka. En svart med päls på luvan, jättevarm. Det har mest bara varit en lugn dag, så..ganska skönt faktist.       


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ville ha uggs! Din tjuv :'( uhuhuh jag ville ha dom först!! Är det äkta uggs eller nån kopia?

2009-10-31 @ 01:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0