Idag har jag..

Varit på långpromenad med min hund Agaton, sedan har jag mest varit hemma och mest tagit det lugnt faktist. Jag var också ute och tog lite fina höstbilder, och lite bilder på Agaton.
Har precis varit och kollat på två jättebra filmer på tv, vet inte riktigt vad dem hette, men bra var dem i alla fall.

Imorgon är det söndag och hela höstlovet har gåttt övedrivet fort!!!! Det ända jag tänker på just nu är hur det kommer att gå på spanskan på måndag. Hade velat flytta det tills på fredan, men får se hur det blir med det. Det kanske är skönare att få det gjort kanske...

Aja, nu ska jag hitta en annan bra film att kolla på..får se vilken det blir :)




XOXO //
Marthunee.blogg.se

Kommentarer
Postat av: <3

Faen, nice blogg (;

2009-10-31 @ 23:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0