Fredag nu

Heeej!!

Jag sov faktist inte så bra, eller jag vaknade runt 7.00 och var jättevarm. Men sedan somnade jag om igen och vaknade vid 10.00 ungefär. Men,men!

Idag har jag än så länge varit och köpt ett par skor, ( till )! HAHA har ganska många skor nu ;) Men har också köpt, eller jag och min mamma, köpte med oss bakelser hem som vi snart ska äta, Jag,pappa,mamma och Tobbe =)

Och vad händer ikväll? Jo det är IDOOOOOOOOOOL!!!! :D 

Uppdaterar senare och lägger upp lite bilder ;)
så söööööt!!!!!! ♥

TAGEN FRÅN SPICECOMMENTS.COM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa bild på skorna!!! ;)

2009-10-30 @ 18:22:59
Postat av: Martina Carlsson

Bilder på skorna vet jag inte om det blir, men kanske om jag hinner eller orkar..=)

2009-11-08 @ 01:02:49
URL: http://marthunee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0