Skridskordagen

Nej! Jag tycker inte alls att det var en rolig dag idag på skridskorbanan. För det första så kan jag knappst stå på skridskor..eller jag kan ta mig fram men sen är det inte mera än så, och för det andra så hände det nästa ingenting på isen, lite tråkigt. Men Jag och Elin spelade med i en så kallas "hockeymatch" men vi drog kanske efter 3-5 minuter, för att min hjälm satt som den gjorde och det gjorde jätteont i mitt huvud, den skav eller någonting liknande. Efter att ha åkt kanske i en 20-30 minuter på isen åkte vi till våran plats där vi satt och hae våra saker, vsd hände sedan?..

Jag tror att Jag, Emelie, Malin och Elin gick och tog hamburgare + dricka ( Malin tog ingen hamburgare eftersom hon hade egen matsäck med sig) Vii gick in och värmde oss i sporthallen medan vi åt. Mums!

Vi hade ingen större lust att vara kvar vid isen så vi gick och frågade våran lärare ( Inger) om vi fick hinna med en buss som gick 11.30 från gustavsberg, efter kanse 3 minuters tänkande sa hon att vi fick springa till bussen eftersom klockan var då 11.30...
Typiskt så åkte bussen därifrån precis när vi kom fram bakom hörnet. grrrr!!!!!

Aja, sedan åkte vi tillbaka till skolan, och jag Emelie och Elin gick till brunnen, medan malin gick hem, där spelade Elin och Emelie " Fia med knuff" och jag kollade på, emelie vann!! grattis<3 haha
Efter "fia m knuff" blev det ett spel vid namnet " Rita & gissa" och det var alla med på, lite roligt faktist :)

När klockan var 12.55 skulle vi gå därifrån eftersom de hade lunchstängt så vi gick mot bussen som skulle gå 13.13, så den bussen tog vi hem..på bussen busringde vi också flera gånger till en viss person i klassen..kanske 5-6 ggr ;) hahahah

Men nu ska jag gå ut med min hund, hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

tack så mycket, ja, jag vann! :D hahaha <3

2009-11-19 @ 15:04:27
URL: http://emeliejosefinelisabethfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0