skolan

NU sitter jag och Älin i datasalen, vi har det riktigt mys-pys..;) if you now what a mean ;) hihihihhihhihihhh


Älin gästbloggar:

Godmorton alla vackra damer/herrar som läser denna erotiska blogg.

Jag skulle bara vilja tala om vilken vacker och underbarfru jag har, och hon är dessutom en fantastiks mor till våra elva barn.. och hon är bra på mycket annat också, höhö ;) MARTINA, JAG ÄLSKAR DIG!!!

Martina svarar:
Åhh, tack älskling! JAg vetatt våra elva barn kommer att ha det som en snäcka i paradiset:) 

Älin svarar tillbaka:

Jadu älskling, jag vet det är underbara.. dock tyckerjag att våran äldtsa dotter håller på att bli för fet,hon måste banta för i helvete!!!!!!!!




slängde in en söt bild på min älskade Älin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0