Heej

Nu sitter jag och försöker träna till spanskaprovet som är imorgon. Hoppas verkligen att det går bra, vill klara det. Men det kommer jag säkert att göra :)

Idag har det inte hänt så jättemycket faktist, gick i skolan som alla andra..
Först hade vi engelska som elevens val, då tittade vi på en film som hette "Mississippi burning". Den var ganska seg, men gick och kolla på. Men satt mest och snackade med Emelei och Elin från klassen. Efter engelska hade vi....engelska :P sedan hade vi bara valiga lektioner som..idrott, no, och sånt. Men på matten hade vi ett no förhör som gick jättebra :)

Nej nu orkar jag inte skriva mer,..ska fortsätta att träna på spanskan och sedan ska mina föräldrar skriva under mitt engelska prov, för det ska in till Pascal imorgon.

Hejdå ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0