Blä och lite till

Sitter här och lyssnar på musik..har också kollat på idol :) Jag tycker att Erik var bra, som vanligt :)

Det käns som att jag aldrig kan få bort mina tankar över mitt hår..!! Jag ångrade mig faktist över att jag slingade det..(svart?????) eller vilken färg det nu blev :S Men jag vill ha blont!!!! skulle ha slingat det ljusare iställer!! Aja, jag har bara en sak att säga och det är att man lär sig utav sina misstag!
Snart blir jag helblond igen..vackert!!



Den här färgen är hur snygg som helst! J*vla skit att jag inte kan tänka så långt, hatar svart/grått(??) Men blir av med det snart ( som tur va)

( Inte jag på bilden)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska inte stå mitt namn i bilden, om det gör det är det någonting fel :S Bara så att ni vet det :)

2009-11-13 @ 22:40:43
URL: http://marthunee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0