Vad har jag gjort idag?

Jag har tagit foton på den fina julstämningen jag har det :)

Såg också i affären idag att den hade kommit ut en ny Marabou choklad, en med "VINTER SMAK"


Idag har jag faktiskt inte gjort så extremt mycket, men jag har bland annat skottat snö, vart ute och gått med min hund. Jag har ätit lunch, kyckling och ris med nån thai sås eller liknande. 


Imorgon är det, som nog de flesta vet om...Julafton!! Det kommer att bli riktigt roligt och gott. Vi har köp köttbullar, köööörvar, lax, sill, potatis..ja..alla vet nog vad som kommer på ett julbort ;) Men alla kanske har liite olikt. 
Jag kommer, eller min familj och jag kommer kanske att titta på Kalle anka..inte Anna Anka!!
Undrar vad jag får i julklapp? hmmm? Jag har ingen aning.

Jag kmr nog kaanske att lägga upp nån bild på vad jag fått, det får vi se ;)

Kmr inte att uppdatera under dagen!!!!!!!!!! De bilderna jag lagt upp är tagna utav mig, asså inte tagna från google, som jag brukar ;)

Men ska dra nu, och kanske..eller jag kommer snart att titta på film men ska gå ner nu. Hejdå!

Godjul på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0