Torsdagen innan Idol

Haalojj!! :D

Nu sitter jag på mitt rum efter ha ätit två stycken cotrinfyllda muffins, de var jättegoooda !!

Idag har det varit en ganska onödig dag, men iaf!

Först så tog jag bussen, som gick någonting med 8..när den väl var framme i Brunn så väntade jag in "X" bussen på att Emelie skulle klia av :) Men trodde ni hon gjorde det? NEJ!! hon var tyvärr sjuk :( stackare!!

Men iaf, när jag väl kom upp till Piren så skulle vi först samlas i klassrummet, för att titta på någon snutt från Alfred Nobels tid, men det var typ omgjort så det var lite skojigt sådär ;)

Senare efter en fem minuters lååång rast så skulle vi samlas utanför för att gå som en liten tipspromenad i skogen. Vi där svara på ett antal frågor om Alfred Nobel och hans liv..jag gick såklart med Elin och Malin <3 emelie var ju sjuk!!

Senare samlades vi återigen i klassrummet för att göra ett litet rollspel efter en händelse i Alfred Nobels liv..men vi han ( ??) inte så efter det gick vi och åt, det blev skingstek med potatis och brunsås ...muuums!!! .....verkligen.....

Så sendan efter det blev det att vi läste en liten text var för klassen, det stycket var 1 a4 låååångt ;)

Imorgon är det Idol 2009 final i Ericsson GlobeN!!! :D



Jag är otroligt taggat tills imorgon, det ska bli så underbart roligt :D ♥
Vi sitter ungefär..om du ser scenen,direkt till vänster på läktaren längst ner :) Men jag vet inte hur ni förstår vad jag menar men det får ni göra nu ;) 

Nu ska jag fortsätta sitta ett tag vid datan så kanske upptaderar mer under kvällen . Pöss :)♥

Kommentarer
Postat av: emelie

jag fick låna fredriks data nu ett tag, läste inlägget och skulle bara säga att det var snällt att du väntade , men jag var ju inte där :( och sedan att jag var faktiskt sjuk. Du strök över att jag var sjuk, men jag var faktiskt det. Mår lite bättre nu men är inte helt okej <3 Vi ses

2009-12-12 @ 20:06:28
URL: http://emeliejosefinelisbethfors.blogg.se/
Postat av: Malin

Uppdatering... nja? sådär va?

2009-12-17 @ 18:36:45
URL: http://maalinpaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0