Torsdag

Heej

Idag gick jag i skolan som alla andra..  Det avr en rolig dag och det hände ganska mycket i alla fall.
Vi hade bland annat idrott, vilket är mitt favoritämne så det var riktigt roligt. Vi hade också No, en rolig lektion ;) Och jag gjorde ett extra omprov..eller ja?? Jag hade redan gjort provet men kände att jag ville ha lite roligt så sa att jag ville skriva..okej det var ett förhör kom jag på..

Så jag ville skriva förhöret igen, jag svarade tyvärr inte på frågorna utan Jag, Emelie och Malin ritade lite andra bilder och svarade liiiiite anorlunda än vad svaren egentligen skulle varit XD aja, vill inte skriva vad som kom på pappret, för när vi har en penna i handen, så kan man inte soppa oss!!! ;)

Vi gick också till Vivo på rasten mellan idrotten och No.n så då gick Jag, emelie, malin och elin för att köpa Fruktsoda, :)

Imorgon är det engelska prov!!! ska få i alla fall ett VG!!

SKa dra nu..och sbart blir det också "Mammas pojke" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0