Tisdag kväll..den 8/12-09

Hej, !

Eftersom jag måste uppdatera så gör jag det då! ;)

Idag har det varit en vanlig skoldag..rätt oKej faktist.igår hade vi livskunskap, då vi pratade lite om vad som vi behöver andvändning av i framtider och varför..

Aja.vad har hänt idag ? 

Jomen idag hade vi först SO, sedan Spanska där vi tittade på en film, fick också reda på vad jag får som terminsbetyg och det bllev G..wihoooo :D haha

Nejmen efter det vare No, då vi hade läraren Björn ( med babanflugorna ) haha!! Sedan blev det lunch, fick på tisdagar...GOTT!!!! ....... Sedan bild där jag också fick reda på vad jag ligger och där har jag VG :D har höjt mig eftersom förra året terminen hade jag bara Godkänt :(.. Sedan hade vi hemkunskap..då det blev korvstroganoff..vi hade inget recept till det så jag och Elin som arbetade tillsammans gjorde en OTROOOOOLIGT god Korvstroganoff asså!! MMMMMMMMMM :)

Malin och Emelie arbetade tillsammans och de gjorde en minde god! Tack o Hej!!



Jag och elin i kök 1
Malin och emelie i kök 5 

tror ja :)

Kommentarer
Postat av: emelie

vi var annars i kök 4 ;)

2009-12-09 @ 14:51:53
URL: http://emeliejosefinelisabethfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

okey, skrev fel då ;)

2009-12-09 @ 15:20:42
Postat av: Elin

den var sååååå god, åååååh, mmmmums.. !! ;)

2009-12-09 @ 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0